Followers

Tuesday, 28 January 2014

ekor arnab tercabut

  hai assalamualaikum wbt..selamat petang...lama dah saya tak conteng² kat sini ya..
zura melupakan diri sekejap..hihihi terima kasih ya,buat rakan² yang sudi singgah..
kali ini zura nak cerita tentang seekor arnab ni yang tak ada nama tau..pening dah,tak larat nak bagi nama..nanti sendiri lupa..hahaha..
  sedang zura ronda² di sangkar arnab,ternampak lak ada bulu dalam sangkar tu..ingatkan arnab nak beranak..tapi tengok sejemput je bulu nya..bila dah ambil..O.o ini ekor arnab..haish..zura tengok arnab tu..ade je ekor dia..ermmm dari mana pula datang ekor ni..
   jadi zura bandingkanlah warna ekor arnab tu,dengan siapa yang boleh match..taraaa...jiran sebelah sangkar dia...huhhh risau rasanya..cek ekor dia..memang takde ekor..hihi..cian dia..mesti kawan sebelah yang tarik ni..setiap hari zura perhatikan dia..takut² dia bermasalah nanti..tapi sekarang dah lebih seminggu rasanya..okey je dia..sihat dan aktif..maybe okeylah tu kan..makan pun macam biasa saja...
pssst..hati² ya..jangan jadi mcm arnab zura...
kesian dia hilang ekor..mesti sakit masa putus tu..


inilah ekor arnab yang zura jumpa tu

ekor tu kepunyaan arnab ini..kesian dia..

comel kan dia..berjambul..hihi

setakat ini arnab ini aktif saja..
mudah²an tak ada pape lah ye..

5 comments:

  1. dah kurang comel dah.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe..org tengok depan je tak tengok belakang..hihi

      Delete
  2. Haha lawaklah zura.. :P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete