Followers

Thursday, 6 November 2014

#arnab #rabbit Dezerin

 arnab kali ini milik saudari Dezerin dari gombak..ini pertama kali dezerin menerima kelahiran baby arnab..tahniah!!pasangan arnab yang diberi nama Ariana dan Bobby..kelahiran pada 7hb oktober 2014.
sebanyak 8 ekor anak-anak arnab..teringat zura masa mula-mula dulu dapat 2 ekor sahaja baby..
paling best baby arnab dezerin ini warna warni..macam-macam warna ada..zura tengok pun ceria je..hehe
alhamdulillah 7 ekor berjaya membesar.seekor mati.takda rezeki nak buat camna kan..
baby arnab masa baru lahir,togel je hehe
banyakkan...macam longgok je
tapi masa nilah best,hari-hari nak tenung tengok dia
membesar..sanggup duduk berejam depan sangkar..

itu ariana masa hampir melahirkan..
banyak bulu yang dicabut..
yang seekor itu gambar baby yang mati..waktu umur 3 minggu
baby arnab yang lain tu tengah syok makan alfalfa
yang tengah jilat kaki tu bobby..
anak-anak arnab ini genap sebulan lah besok..
comel kan..comfirm bulu lebat ikut ibu dia..
yang atas tu gambar sebelum beranak...
yang bawah,dah jadi sebuah keluarga hehe
syok!!!


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. mmg jual @ ternak arnab je ke?

    http://www.mamaceriaanaksihat.blogspot.com

    ReplyDelete