Followers

Thursday 4 December 2014

arnab dalam kenangan

    KENANGAN YANG LAMA MENJELMA..INGATANKU PADAMU MENYALA NYALA...
hari ni terjumpa pula gambar arnab ni..kenangan sungguh..walau badan kecil dia tetap aktif dan sering rebut makanan di mulut adik beradiknya ..padahal dalam mangkuk banyak je lagi..saya gagal utk membesarkan dia..lumrah kita membela benda hidup..sampai masa akan mati..sob sob sob

si kecil berjaya merebut alfalfa dari si bulat..

berbeza kan saiz badan mereka berdua..
kiut sungguh arnab yang  kecil tu..


      ini video mereka sedang menyusu..si kecil hilang dari pandangan,sebab berada di bawah ibu..


buat masa sekarang, saya tiada arnab untuk dijual ya, yang ada sekarang semua untuk saya bela sendiri sahaja..adalah dalam 20 ke 30 ekor...hihihi..stok untuk saya simpan dan main² sendiri sahaja..
bagi rakan² yang berhajat nak memiliki dan membeli arnab, boleh cuba lihat di page facebook saya..ada pautan di sebelah kanan blog ini.. GENG ARNAB LIPUTAN KLANG <<--- atau klik sini sahaja ya..
lihat pada nama yang "like" atau komen di sana..mana² yang menggunakan nama berunsurkan rabbit atau agro...tanyalah pada mereka,biasanya mereka ada arnab untuk dijual..
seperti nama :
  Rawang Rabbitry (rawang) , My AgroTech (cheras) , Jaibon Rebbit Type R (rawang) , Adam Adamz Rabbitz (telok Gadong,klang) dan lain² lagi...



No comments:

Post a Comment