Followers

Monday, 6 April 2015

tempahan sangkar arnab 2 tingkat

 sebagai peniaga kecil-kecilan perkara yang paling menggembirakan adalah bila pelanggan memaklumkan barangan jualan kita memudahkan mereka dan mereka berpuashati..alhamdulillah syukur..
kiriman kali ini dari saudara Faris dari Sri Damansara.
rak sangkar alluminium tahan karat 2 tingkat beserta sangkar 6 bilik dilengkapi dengan sistem nipple drinker dan bekas makan alluminium kini sudah dimiliki Faris.terima kasih ya , semoga arnab-arnab akan lebih bergumbira dan membesar bagai juara hihihi
saudara faris membela arnab di dalam rumah sebagai memenuhi hobi masa lapang. buat masa ini hanya fokus pada baka asli Mini Rex yg bertempat di Sri Damansara.kalau ada sesiapa yang berminat nak dapatkan baka asli mini rex yang bulunya selembut baldu bolehlah contact faris ya.ini no fon Faris 019-3654940



jeng jeng jeng...cantik tak??
harga rak alluminium 2 tingkat serta sangkar 6 bilik  rm410 + roda rm25
nipple drinker dan bekas makan lain harga.

melampau bulatnya arnab faris ni..hihi
comfirm cukup makan minum ni..

baka mini rex ni bulunya pendek sahaja,
dalam gambar tak berapa jelas,
tapi kalau tengok depan memang superb lah!
bulu selembut baldu..menawan kalbu  ☻
lagi berkaitan sangkar  ( SILA KLIK SINI )
terima kasih Faris dan terima kasih atas sokongan anda semua... bye

3 comments:

  1. wah sangkar tue semua dah lengkap ye dekat dlm tue...

    ReplyDelete
  2. As'salamualaikum Faris,
    Boleh zoom kat tabung air dan wayar niple tu tak. Saya masih pening macam mana nak sambungkan wayar tu ke tahung air. Harap dapat bantu saya... :)

    ReplyDelete
  3. Atau mungkin Pn Azura boleh bantu saya..?

    ReplyDelete